Тема: У світі казки
чарівної
Матеріали:
медіа презентація
Хід заняття
І. Орг.момент
- Вихователь:
Доброго ранку, мої
маленькі сонечка! Так, саме сонечка. Сонечко нам світить, дарує своє тепло. Так
і ви подаруєте своє тепло і гарний настрій один одному.
Як же це зробити?
Візьміться за ручки і посміхніться один одному. А тепер скажемо комплімент.
(Дивлячись в очі сусіду, потрібно сказати декілька добрих слів, за щось
похвалити.)
-
Молодці.
Та це не все. Подивіться, що я маю. (чарівна паличка)
-
Що
це? Навіщо? Як ви думаєте, хто мені її подарував? (відповіді дітей)
-
Мені
подарувала цю чарівну паличку казкова Фея, щоб ми з вами змогли подорожувати
Казковою країною. (змахнувши паличкою на екрані з’являється карта Казкової
країни)
ІІ.
Основна частина.
Зупинка 1. – Перш ніж розпочати подорож
Казковою країною, потрібно назвати тих, хто живе в цій країні. Д\гра «З якої казки герой»
Зупинка 2. – Молодці. Я знову змахну чарівною паличкою, і ось наступна зупинка. Д/гра « Збери казку»
– Подивіться, з’явилися чарівні мішечки, а в
них завдання. (діти отримують сюжетний малюнок певної української народної
казки, розрізаної на різні частинки. Складають.)
-
Яка
у вас казка?
-
Які
головні герої?
-
Про
що ця казка?
-
Чого
вона нас вчить?
-
Молодці,
і з цим завданням впорались. Знову нас кличе чарівна паличка. Подивимось, що ж
далі.
-
Зупинка 3. «
Загадки про казки»
-
Ось,
ще одне незвичайне завдання.
1. Що за казка: кішка, внучка,
Миша, ще собака Жучка
Діду з бабою допомагали,
Коренеплоди збирали? (Ріпка)
Миша, ще собака Жучка
Діду з бабою допомагали,
Коренеплоди збирали? (Ріпка)
2.
На тарілочці лежав,
Як охолов — то втік.
Зустрів він звірів в лісі,
На біду свою — лисицю.
Їй попався на зубок
Круглий, смачний ... (Колобок)
Як охолов — то втік.
Зустрів він звірів в лісі,
На біду свою — лисицю.
Їй попався на зубок
Круглий, смачний ... (Колобок)
3.
У гості до бабусі пішла,
Пироги їй понесла.
Сірий Вовк за нею стежив,
Обдурив і проковтнув.
(Червона Шапочка)
Пироги їй понесла.
Сірий Вовк за нею стежив,
Обдурив і проковтнув.
(Червона Шапочка)
4.
Сидить півник на печі
Їсть смачненькі калачі.
Ось
лисичка прибігає,
Півника
мерщій хапає.
Біжить
півень рятувати,
В
лиса півника забрати. (Котик і півник)
5.
Я — бичок-беремлячок,
Солом’яний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. (Солом’яний бичок)
6.
Вигнав дід козу із
хати —
Та й пішла вона блукати:
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)
-
Молодці. Наступна
наша зупинка. Зазирнути нам слід.
Зупинка 4. Музична пауза. Український гопачок.
-
Трішки відпочили. В
дорогу вирушаймо! Зупинка 5.
-
Д\гра «Що спочатку, що в кінці»
На екрані фрагмент казки «Коза - дереза».
-
Що це за казка?
-
Прослухайте фрагмент.
От
дід прогнав і бабу.
На
четвертий день погнав він уже сам козу, пас увесь день, а ввечері погнав додому
і тільки надігнав на дорогу, а сам навпростець пішов; став на воротях у
червоних чоботях та й питається:
—
Кізонько моя мила, кізонько моя люба! Чи ти пила, чи ти їла?
—
Ні, дідусю, я не пила, я й не їла: бігла через місточок та вхопила кленовий
листочок, бігла через гребельку, вхопила водиці крапельку,— тільки пила, тільки
й їла!
От
тоді дід розсердився, пішов до коваля, висталив ніж, став козу різати, а вона
вирвалась та й утекла в ліс. У лісі бачить коза зайчикову хатку,— вона туди
вбігла та й заховалась на печі.
Що було до того?
Що було пізніше?
Зупинка 6.
Переказ казки за опорними схемами. Мнемотаблиці.
ІІІ. Заключна частина
-
Діти, ви добре
попрацювали. Залишилось тільки одне
завдання. Але це завдання не тільки для вас. Сьогодні вдома ви з
батьками намалюєте вашу улюблену казочку, а вже при наступній зустрічі
розкажете про неї.
-
Ось, я змахну
чарівною паличкою…. (на екрані з’являється святковий феєрверк)
-
Закінчується подорож
Казковою країною. І наша казкова Фея підготувала цікаві подарунки ,за вашу
гарну роботу. (діти отримують медалі, дипломи «казкарів» чи інші заохочуючі
призи)
Комментариев нет:
Отправить комментарий