пятница, 3 января 2020 г.

Тема: У світі казки чарівної


Тема: У світі казки чарівної

Матеріали: медіа презентація
Хід заняття
І. Орг.момент
- Вихователь:
Доброго ранку, мої маленькі сонечка! Так, саме сонечка. Сонечко нам світить, дарує своє тепло. Так і ви подаруєте своє тепло і гарний настрій один одному.
Як же це зробити? Візьміться за ручки і посміхніться один одному. А тепер скажемо комплімент. (Дивлячись в очі сусіду, потрібно сказати декілька добрих слів, за щось похвалити.)
-         Молодці. Та це не все. Подивіться, що я маю. (чарівна паличка)
-         Що це? Навіщо? Як ви думаєте, хто мені її подарував? (відповіді дітей)
-         Мені подарувала цю чарівну паличку казкова Фея, щоб ми з вами змогли подорожувати Казковою країною. (змахнувши паличкою на екрані з’являється карта Казкової країни)
ІІ. Основна частина.
Зупинка 1.  – Перш ніж розпочати подорож Казковою країною, потрібно назвати тих, хто живе в цій країні. Д\гра «З якої казки герой»
Зупинка 2. – Молодці. Я знову змахну чарівною паличкою, і ось наступна зупинка. Д/гра « Збери казку»
 – Подивіться, з’явилися чарівні мішечки, а в них завдання. (діти отримують сюжетний малюнок певної української народної казки, розрізаної на різні частинки. Складають.)
-         Яка у вас казка?
-         Які головні герої?
-         Про що ця казка?
-         Чого вона нас вчить?
-         Молодці, і з цим завданням впорались. Знову нас кличе чарівна паличка. Подивимось, що ж далі.
-         Зупинка 3.  « Загадки про казки»
-         Ось, ще одне незвичайне завдання.
1.     Що за казка: кішка, внучка,
Миша, ще собака Жучка
Діду з бабою допомагали,
Коренеплоди збирали? (Ріпка)

2.     На тарілочці лежав,
Як охолов — то втік.
Зустрів він звірів в лісі,
На біду свою — лисицю.
Їй попався на зубок
Круглий, смачний ... (Колобок)

3.     У гості до бабусі пішла,
Пироги їй понесла.
Сірий Вовк за нею стежив,
Обдурив і проковтнув.
(Червона Шапочка)

4.     Сидить півник на печі
               Їсть смачненькі калачі.
               Ось лисичка прибігає,
               Півника мерщій хапає.
               Біжить півень рятувати,
               В лиса півника забрати. (Котик і півник)

5.     Я — бичок-беремлячок,
Солом’яний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. (Солом’яний бичок)

6.     Вигнав дід козу із хати —
Та й пішла вона блукати:
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)
-         Молодці. Наступна наша зупинка. Зазирнути нам слід.
Зупинка 4. Музична пауза. Український гопачок.
-         Трішки відпочили. В дорогу вирушаймо! Зупинка 5.
-         Д\гра «Що спочатку, що в кінці»
На екрані фрагмент казки «Коза - дереза».
-         Що це за казка?
-         Прослухайте фрагмент.

От дід прогнав і бабу.
На четвертий день погнав він уже сам козу, пас увесь день, а ввечері погнав додому і тільки надігнав на дорогу, а сам навпростець пішов; став на воротях у червоних чоботях та й питається:
— Кізонько моя мила, кізонько моя люба! Чи ти пила, чи ти їла?
— Ні, дідусю, я не пила, я й не їла: бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку, вхопила водиці крапельку,— тільки пила, тільки й їла!
От тоді дід розсердився, пішов до коваля, висталив ніж, став козу різати, а вона вирвалась та й утекла в ліс. У лісі бачить коза зайчикову хатку,— вона туди вбігла та й заховалась на печі.

Що було до того?
Що було пізніше?

Зупинка 6.
Переказ казки за опорними схемами. Мнемотаблиці.

ІІІ. Заключна частина
-         Діти, ви добре попрацювали. Залишилось тільки одне  завдання. Але це завдання не тільки для вас. Сьогодні вдома ви з батьками намалюєте вашу улюблену казочку, а вже при наступній зустрічі розкажете про неї.
-         Ось, я змахну чарівною паличкою…. (на екрані з’являється святковий феєрверк)
-         Закінчується подорож Казковою країною. І наша казкова Фея підготувала цікаві подарунки ,за вашу гарну роботу. (діти отримують медалі, дипломи «казкарів» чи інші заохочуючі призи)

Комментариев нет:

Отправить комментарий